CATEGORII

MODALITATEA DE PLATA

Exista urmatoarele modalitati de plata a produselor comandate:

     a)   Plata la livrare (RAMBURS) – se realizeaza la livrarea produselor de catre curier – doar pentru comenzile mai mici de 300 lei

     b)   Prin transfer bancar (OP)– se realizeaza inainte de livrarea produselor, in baza unei facturi emise in prealabil, ce contine toate datele firmei, precum si contul bancar catre care se poate face plata

        c)   Plata cu cardul (plata online)– se realizeaza online in site, inainte de plasarea comenzii

MODALITATEA SI CONDITII DE LIVRARE

Livrarea este GRATUITA, daca valoarea comenzii depaseste 500 lei.

Daca valoarea comenzii este mai mica de 500 lei, costul de livrare este:

  • 25 lei pentru livrarile in Bucuresti

  • 30 lei pentru livrarile in tara

Cumparatorul trebuie sa furnizeze in momentul plasarii Comenzii adresele de facturare si livrare reale si corecte.

Livrarea produselor se face prin intermediul curieratului rapid, la adresa furnizata de Cumparator in momentul realizarii Comenzii.

De asemenea, deteriorarile, distrugerile sau pierderile survenite pe timpul transportului pana la destinatar cad in sarcina transportatorului.

Produsele pe care le comercializam sunt considerate produse fragile. Pentru a ne asigura ca ajung in siguranta la destinatie, produsele sunt ambalate corespunzator folosind folii de protectie, cutii de carton si tuburi din carton presat. 

In cazul in care coletul nu a fost receptionat in cadrul termenelor indicate, vom sesiza situatia catre firma de curierat cu scopul de a stabili care sunt cauzele ce au dus la aceasta situatie si pentru a ne asigura de livrarea coletului cat mai rapid.

Atentie: In cazul livrarilor prin curierat este recomandat ca inaintea receptiei sa fie verificata integritatea produselor si ambalajului comenzii, produsul (produsele) sa fie verificate pentru a nu prezenta defectiuni fizice cauzate de transport. Este recomandat ca verificarea sa fie facuta in prezenta agentului de curierat in momentul receptionarii comenzii, in cazul sesizarii unei neconformitati, aceasta sa fie consemnata in procesul verbal intocmit intre curier si client, iar sesizarea facuta in maximum 48 de ore de la receptionare, la adresa de e-mail : office@imageprint.ro. Sesizarea trebuie sa contina informatii despre comanda, despre starea produsului si poze cu produsul/ ambalajul cu probleme.

TERMENUL DE LIVRARE

        Termenul de livrare al comenzilor difera de la un produs la altul, in functie de complexitatea lucrarii, specificul produselor/ serviciilor, de modalitatea de productie si timpii standard pentru realizarea a unui anumit produs, dar si de sezonalitatea anumitor produse si supra-cererea din piata pentru un produs/intr-o anume perioada.

Acest termen este comunicat in site in pagina de produs si este un termen aproximativ calculat, acesta putand fi diferit in functie de:

  • ordinea cronologica a preluarii comenzilor venite din site sau orice alta cale electronica sau telefonica

  • termenul se calculeaza din momentul validarii comenzii, a graficii ( daca necesita acord pe simularea grafica) si a confirmarii de plata si inregistrarea acesteia

  • termenul de executie este comunicat catre client si validarea comenzii cu clientul reprezinta acordul implicit al acestuia privind termenul de livrare

Comanda cu produse va ajunge la client in 24-48 ore (1-2 zile lucratoare) din momentul in care predam coletul curierului.

Termenul de livrare a comenzilor este de 24/48 ore. In cazul in care, din motive ce nu tin de Vanzator si sunt considerate exceptionale (zile nelucratoare, perioade foarte aglomerate – de tipul Black Friday – sau conditii meteorologice nefavorabile, care nu permit realizarea transportului in bune conditii), firma de curierat depaseste termenul de livrare, Vanzatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru acest lucru.

Livrarea produselor se face prin curierat rapid. Nu expediem colete prin Posta Romana.

Imageprint Media S.R.L. va face tot posibilul pentru respectarea termenelor de livrare mentionate Clientului/Cumparatorului prin e-mail sau telefonic. Totusi, nu suntem responsabili de intarzierile de livrare sau pierderile de colete ce au fost provocate de catre un tert sau determinate de o cauza imprevizibila.

=

Stim ca esti interesat de produsele pe care le-ai adaugat in cos! :)

Oare o reducere de 7% pentru produsele din cosul tau de cumparaturi te va convinge sa finalizezi comanda? Introdu adresa ta de email pentru a salva cosul de cumparaturi si pentru a primi voucherul de reducere din partea noastra!