CATEGORII

INTREBARI FRECVENTE

1. CUM REALIZEZ O COMANDA?

            Produsele din site, pot fi comandate astfel:

a)   online – prin adaugarea produsului in cosul de cumparaturi, bifand optiunile disponibile (acolo unde exista) si parcurgerea pasilor pentru comanda (crearea unui cont, date de livrare, date de facturare, etc)

b)   prin solicitare cerere de oferta – folosind formularul din sectiunea CONTACT sau formularele din paginile de produse ce necesita configurare precum: PRINTURI MARI, MATERIALE RIGIDE, LITERE VOLUMETRICE, CASETE LUMINOASE, ETC

c)  chat online – folosind sistemul de chat online aflat in partea de jos a paginii

d) whatsapp – prin intermediul programului whatsapp folosind numerele de telefon din site

e)   telefonic – la numerele de telefon din site (din pagina de produs sau din sectiunea CONTACT)

f)   prin e-mail – la adresele de email prezentate in site: office@imageprint.ro; vanzari@imageprint.ro

g) retele socializare – prin intermediul altor canale de socializare care au trimitere catre site: facebook, intragram, youtube, pinterest, twitter, etc

2.  CUM SE LIVREAZA PRODUSELE?

Livrarea produselor se face prin firmele de curierat rapid.

Nu expediem colete prin Posta Romana.

3.  CAT COSTA TRANSPORTUL PRODUSELOR?

Livrarea este GRATUITA, daca valoarea comenzii depaseste 500 lei.

        Daca valoarea comenzii este mai mica de 500 lei, costul de livrare este:

  • 25 lei pentru livrarile in Bucuresti

  • 30 lei pentru livrarile in tara

4.  CARE ESTE TERMENUL DE LIVRARE PENTRU PRODUSE?

Comanda cu produse va ajunge la client in 24-48 ore (1-2 zile lucratoare) din momentul in care predam coletul curierului.

Termenul de livrare a comenzilor este de 24/48 ore. In cazul in care, din motive ce nu tin de Vanzator si sunt considerate exceptionale (zile nelucratoare, perioade foarte aglomerate – de tipul Black Friday – sau conditii meteorologice nefavorabile, care nu permit realizarea transportului in bune conditii), firma de curierat depaseste termenul de livrare, Vanzatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru acest lucru.

        Termenul de livrare al comenzilor difera de la un produs la altul, in functie de complexitatea lucrarii, specificul produselor/ serviciilor, de modalitatea de productie si timpii standard pentru realizarea a unui anumit produs, dar si de sezonalitatea anumitor produse si supra-cererea din piata

5.  CUM SE FACE PLATA PRODUSELOR COMANDATE?

Exista urmatoarele modalitati de plata a produselor comandate:

     a)   Plata la livrare (RAMBURS) – se realizeaza la livrarea produselor de catre curier – doar pentru comenzile mai mici de 300 lei

     b)   Prin transfer bancar (OP)– se realizeaza inainte de livrarea produselor, in baza unei facturi emise in prealabil, ce contine toate datele firmei, precum si contul bancar catre care se poate face plata

       c)   Plata cu cardul (plata online)– se realizeaza online in site, inainte de plasarea comenzii

6.  CUM PROCEDEZ IN CAZUL UNUI RETUR?

Costul transportului de retur este suportat de catre client:

  • 25 lei din Bucuresti in Bucuresti
  • 30 lei din tara catre Bucuresti

Cumparatorul are dreptul sa sa returneze un Bun, in termen de 15 zile calendaristice, exceptie facand cele care nu pot fi returnate conform art.10 din Ord. 130/2000 sau cele care nu fac obicetul returnarii (a se citi rubrica RETUR SI GARANTIE din Termeni si Conditii), fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare (costul transportului pentru retur fiind suportat de catre client). Returnarea banilor se va face prin transfer bancar (clientul va oferi informatii despre contul IBAN, titularul contului si banca).

Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru erori de montaj sau de utilizare/intretinere a produselor comercializate.

Returnarea produselor se face prin utilizarea ambalajelor originale si reambalate cu atentie, astfel incat produsul sa nu ajunga deterioarat de la transport datorita modului de impachetare/manevrare si transport – lucru care va conduce la refuzul produsului returnat.

Adresa de livrare a coletelor cu produse returnate este: Str. Drumul Taberei, nr 60, bl GII7, parter, ap 6, sector 6, Bucuresti, catre IMAGEPRINT MEDIA SRL.

Daca aveti nevoie de suport cu privire la returnarea produselor, cumparatoul poate apela la:

7. CE FISIERE POT TRIMITE?

In pagina de produs exista posibilitatea incarcarii unui fisier. Acesta poate fi:

  • Un exemplu- asa cum ti-ar placea sa arate, un model preferat (in situatia cand nu ai grafica realizata)

  • Un fisier care contine grafica ta (in situatia cand deja ai grafica realizata si doresti doar imprimarea)     

Fisiere acceptate pentru imprimare:

– fisiere vectoriale, convertite la curbe, CMYK : .cdr (Corel Draw), .ai (Adobe Ilustrator), .eps

– .pdf (Adobe Acrobat) – exportat din program vectorial (lucrat la cote, CMYK, 300 dpi)

-.tif – daca documentul a fost creat in Photoshop (lucrat la cote, CMYK, 150 dpi)

– exceptional (doar unde este posibil) – se poate accepta: .svg, .jpg cu rezolutie mare, .png – in cazul acestora nu se intervine cu absolut cu nimic pe grafica (nu se fac modificari de text, culoare); se printeaza ca atare la calitatea documentului primit de la client.

NU se tiparesc urmatoarele formate de documente : PDF – low resolution ( generate de Word, Power Point, etc), .jpg cu rezolutie mica, .png rezolutie mica, .psd, .doc, .ppt, alte formate non-profesionale.

Fisierele necesare imprimarii de tipografie digitala sau offset (flyere, pliante, carti vizita, mape prezentare, etc) trebuie sa contina bleed de 3 mm (margine de taiere) pe langa formatul finit.

Stim ca esti interesat de produsele pe care le-ai adaugat in cos! :)

Oare o reducere de 7% pentru produsele din cosul tau de cumparaturi te va convinge sa finalizezi comanda? Introdu adresa ta de email pentru a salva cosul de cumparaturi si pentru a primi voucherul de reducere din partea noastra!