RETURNAREA SI GARANTIA PRODUSELOR
Produsele personalizate, realizate la comanda dupa specificatiile cumparatorului ( ex: la anumite dimensiuni, cu anumita grafica specificata de client, personalizate cu anumit logo, etc) si care contin in site (in pagina de produs) specificatia “PERSONALIZAT LA COMANDA”, nu se pot returna conform art.10 din Ord. 130/2000.
Conform art. 10 din Ordonanta 130/2000, nu se pot returna produsele personalizate la cererea clientilor.
Produsele care fac parte din categoria produselor personalizate la cererea clientilor si care nu se pot returna conform art. 10 din Ordonanta 130/2000 sunt:
FOTOTAPETE DE PERETE – personalizate cu poza preferata de client (poza din portofoliul nostru sau cu poza clientului) si cu dimensiunile dorite de acesta
TABLOURI CANVAS – personalizate cu poza preferata de client (poza din portofoliul nostru sau cu poza clientului) si cu dimensiunile dorite de acesta
STICKERE PERSONALIZATE – toate produsele din aceasta categorie din site
OBIECTE PERSONALIZATE – toate produsele din aceasta categorie din site
PRINTURI TIPOGRAFICE– toate produsele din aceasta categorie din site
PRINTURI MARI– toate produsele din aceasta categorie din site
MATERIALE RIGIDE– toate produsele din aceasta categorie din site
LITERE VOLUMETRICE– toate produsele din aceasta categorie din site
CASETE LUMINOASE– toate produsele din aceasta categorie din site
Exceptie: Daca aceste produse din categoriile de mai sus contin defecte de fabricatie, piese incomplete sau defecte, inscriptionare gresita sau neconforma, sparturi, crapaturi, rupturi, pete inestetice ce nu pot fi sterse va rugam sa ne sesizati aceste probleme la numerele de telefon: 0722.449.700/0720.874.770. Colegii nostri vor prelua sesizarea dvs si o va vor ajuta in remedierea situatiei dupa caz:
- Inlocuirea pieselor defecte
- Inlocuirea produsului si/ sau restituirea valorii acestora
Tinand cont de natura produselor, foliile pentru geam, autocolantele, tapetul si stickerele se pot returna doar daca NU au fost aplicate.
Nu se considera defecte si nu fac obiectul returnarii produselor urmatoare situatii:
- Produsele deterioarate la transport din vina transportatorului
- Diferentele de nuante si culori de la imprimare, deoarece exista posibilitatea ca pe ecranul dispozitivului utilizat (desktop, laptop, tableta, telefon, etc) culoarea sa fie mai inchisa sau mai deschisa, in functie de luminozitatea si setarile ecranului folosit.
Modelul de culoare utilizat de aceste dispozitive este RGB, iar pentru tipar modelul de culoare folosit este CMYK.
- Reactiile adezivului la contactul cu suprafata de aplicare si deteriorarile produsului din cauza efectuarii montajului necorespunzator:
- In cazul foliilor de sablare, de protectie solara, decorative autoadezive sau electrostatice, de antiefractie si securitate: in urma aplicarii acestora pot aparea urme/pete albicioase sub folie. Acestea reprezinta o reactie a adezivului cu apa, dar si ca urmare a miscarii de racletare a foliei. Adezivul se va usca treptat, urmele vor disparea si aspectul foliei se va uniformiza in aproximativ 1-2 saptamani de la aplicare, in functie de cat de pronuntate erau initial si de temperatura la care sunt expuse geamurile (in perioada foarte rece uniformizarea poate dura pana la 3 saptamani)
- In cazul fototapetului din hartie, montajul nu este acoperit de garantie; produsul nu poate fi returnat si nici contravaloarea acestuia nu poate fi returnata din cauza problemelor aparute la montaj (operatiune asupra careia Vanzatorul nu are nici un control)
In cazul fototapetelor (din hartie, din autocolant sau cel autoadeziv si lavabil), acestea se livreaza impreuna cu instructiuni de montaj. Recomandam citirea cu atentie si respectarea acestora pentru evitarea oricarui eveniment ce poate conduce la probleme de montaj si deteriorarea produsului.
Intructiunile de montaj se regasesc si in paginile produselor care necesita montaj, dar si in rubrica de SHOP din partea de sus a site-ului.
Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru erori de montaj sau de utilizare/intretinere a produselor comercializate.
Costul transportului de retur este suportat de catre client:
- 25 lei din Bucuresti in Bucuresti
- 30 lei din tara catre Bucuresti
Cumparatorul are dreptul sa sa returneze un Bun, in termen de 15 zile calendaristice, exceptie facand cele care nu pot fi returnate conform art.10 din Ord. 130/2000 sau cele care nu fac obicetul returnarii ( a se vedea mai sus situatiile), fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare (costul transportului pentru retur fiind suportat de catre client). Returnarea banilor se va face prin transfer bancar (clientul va oferi informatii despre contul IBAN, titularul contului si banca).
Astfel, potrivit OUG nr. 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau de renuntare la un Serviciu expira in termen de 15 zile de la ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a bunului comandat.
Returnarea produselor se va face prin Curier Rapid.
Returnarea produselor se face prin utilizarea ambalajelor originale si reambalate cu atentie, astfel incat produsul sa nu ajunga deterioarat de la transport datorita modului de impachetare/manevrare si transport – lucru care va conduce la refuzul produsului returnat.
Adresa de livrare a coletelor cu produse returnate este: Str. Drumul Taberei, nr 60, bl GII7, parter, ap 6, sector 6, Bucuresti, catre IMAGEPRINT MEDIA SRL.
Daca aveti nevoie de suport cu privire la returnarea produselor, cumparatoul poate apela la:
In momentul in care un produs returnat ajunge la sediul Vanzatorului, acesta este inspectat si analizat pentru verificarea integritatii sale sau pentru verificarea defectelor reclamate.
Dupa verificarea returului, in functie de aspectele vizualizate si analizate se va procesa returului, astfel:
ACCEPT RETUR – se va initia procedura de inlocuire a produsului, daca clientul a solicitat acest lucru sau dupa caz, restituirea contravalorii produsului in contul IBAN trimis de catre client
REFUZ RETUR – daca se constata ca produsul s-a intors cu probleme ( ex: fara o piesa, metraj incomplet, ambalat necorespunzator si deteriorat la transport din aceasta cauza, depasirea termenului legal de retur, etc) – in acest caz se va contacta Cumparatorul pentru a i se comunica motivul refuzului de returnare a produsului
Termenul de procesare a unui retur este de 10 zile din momentul in care Vanzatorul a intrat in posesia produsului returnat.
Produsele pe care le comercializam beneficiaza de garantie astfel:
FOTOTAPETE DE PERETE – 12 luni (la interior)
TABLOURI CANVAS – 12 luni (la interior)
FOLII DE GEAM – 12 luni (la interior)/ 6 luni (la exterior)
SISTEME DE AFISAJ – 12 luni (la interior)/ 6 luni (la exterior)
AUTOCOLANTE – 12 luni (la interior)/ 6 luni (la exterior)
STICKERE PERSONALIZATE – 12 luni (la interior)/ 6 luni (la exterior)
OBIECTE PERSONALIZATE – 6 luni
PRINTURI TIPOGRAFICE – 6 luni
PRINTURI MARI – 12 luni (la interior)/ 6 luni (la exterior)
MATERIALE RIGIDE – 12 luni (la interior)/ 6 luni (la exterior)
LITERE VOLUMETRICE – 12 luni (la interior)/ 6 luni (la exterior)
CASETE LUMINOASE – 12 luni (la interior)/ 6 luni (la exterior)
Garantia produselor se refera la:
Defecte de fabricatie
Decolorare
Exfoliere
Nu sunt acoperite de garantie produsele deteriorate din cauzele:
Manevrare eronata
Utilizare necorespunzatoare
Montaj nespecializat
Conditiile de intretinere a produsului nu au fost respectate
Prezinta defecte provocate din vina utilizatorului ca urmare a exploatarii neglijente, a accidentelor sau a nerespectarii instructiunilor de montaj
Produsele de natura consumabila nu fac obiectul garantiei.
Vanzatorul asigura, garanteaza si declara pe propria raspundere, conform prevederilor Art.4/Art.5 din H.G. nr. 1022/2002 privind regimul produselor si serviciilor care pot pune in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii si protectia mediului, ca produsele comercializate pe site-ul www.imageprint.ro, nu pun in pericol viata, sanatatea si securitatea muncii, nu produc un impact negativ asupra mediului si sunt in conformitate cu Ordonanta nr. 21/1992, Legea nr. 608/2001 si H.G. 448/2005.
–